صهیوفاشیسم نابودگرِ انسان و طبیعت

Klicka här för att visa innehåll från YouTube.
Learn more in YouTube’s privacy policy.

🔺 جان بلامی فاستر در شرحِ اکولوژیِ مارکس می‌نویسد: رنج انسان و رنج حیوان شبیه به‌هم هستند. مبارزه‌ای انقلابی برای فراتر رفتن از بیگانگی از طبیعت مرتبط با سرمایه‌داری ضروری است.

مارکس به‌وضوح دریافت که ریشه‌کنیِ گونه‌پرستی ازخودبیگانه بخشی از این مبارزه است. اگر قرار است «اومانیسمِ کاملاً توسعه‌یافته» به «طبیعت‌گرایی» تبدیل شود، لازم است دیالکتیک جدیدی از انسان ـ حیوان ساخته شود، این‌یکی بنا‌شده بر اصل اپیکوریِ «جهان دوست من است». مارکس اظهار داشت، «تمام موجودات زنده نیز باید آزاد شوند.»

🔺چند روزی است که شمار انسان‌های کشته‌شده توسط ارتشِ فاشیسم، از مرز ۳۰هزار تن فراتر رفته است؛ دست‌کم ۱۰ هزار تن از کشته‌شدگان را کودکان تشکیل می‌دهند و لااقل ده‌هزار کودک دیگر در اثر اصابت ترکش و ماندن زیر آوار، نقص عضو شده‌اند. کودکان پرشماری نیز در اثر نرسیدن غذا و داور در حال تلف شدن از گرسنگی و بیماری هستند. 🔺وزیر دفاع فاشیست‌ها هم‌زمان با آغاز حمله‌ی همه‌جانبه به #غزه گفت: “برای موازین حقوق بشری نگران نباشید چون ما به جنگ حیوانات می‌رویم.” او پیشاپیش از اهالی در متراکم‌ترین نقطه‌ی جمعیتی کره‌ی زمین، انسان‌زدایی کرد تا تا نشان دهد که هیچ، هیچ و هیچ تفاوتی میان صهیونیسم و فاشیسم-نازیسم وجود ندارد. نازی‌ها نیز کمونیست‌ها، یهودیان، روماها و همجنس‌گرایان را با حیوانات هم‌ارز می‌کردند تا سلاخی کردن‌شان نزد افکار عمومی بی‌ارزش شود. 🔺 توحش #صهیوفاشیسم به‌حدی عریان است که حتی وزیر دفاع ایالات متحده قتل‌عام دست‌کم ۲۵هزار زن و کودک فلسطینی را تأیید می‌کند و #جوزپ_بورل نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی و امور امنیتی، بر استفاده‌‌ی اسرائیل از گرسنگی اجباری به‌عنوان تاکتیک نظامی صحه می‌گذارد.

این متن را به اشتراک بگذارید:

Check Also

سرود زن رختشوی | فاطمه‌ خونمری

Display "سرود زن رختشوی | فاطمه‌ خونمری" from YouTube Klicka här för att visa innehåll …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *